dilluns, de gener 29, 2007

Mando petaor

EI!! Colla de potuls! Fai la meva primera entrada, jejeje, i, com no, és un vídeo del youtube!! A gaudir-lo!



PD: Si us pregunteu com ho he fet, axos de posar el video, aki, es facil: kuan edites l'entrada, vas a edición de HTML i has de posar el codi q et dona el propi youtube (lo que surt com a "embed", copiar pegar i listo!

1 comentari:

Jul ha dit...

Bé bé Canis, veig que ens animem a penjar "mierda" al blog. Jo estic preparant temes "petaores" per anar fent posts. A veure si tinc temps i m'hi poso.